Recent Posts

Recent Comments

RSS
Container Icon

Šok

Danas bio prvi dan predavanja drugog semestra. Nisam išla, upala grla. Ostanem ja kući lijepo se liječiti i trčati da uspijem završiti magistarski na vrijeme, jer nam je u biti mentor rekao da ga predamo na početku semestra, i mislim ja taman fino što sam ostala kući jer sada mogu srediti do kraja rad i nadoknaditi vrijeme koje sam izgubila na narudžbe. Međutim javlja meni kolegica da se predomislio cijenjeni profesor i da ne moramo to predati do četvrtog mjeseca. Uglavnom, eto... bezveze trčala i brljavila i provodila noći neprospavane. Uvijek mi se nešto takvo desi. Al probat ću gledat dobru stranu, a to je da imam dovoljno vremena da dobro sredim magistarski. A ovo su neki od krivaca koji su mi sada oduzeli vrijeme...


































  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentari:

Objavi komentar

Hvala na komentarima

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Neki moji radovi