Recent Posts

Recent Comments

RSS
Container Icon

Staklenka

Za ovaj post sam pripremila staklenku koju sam radila kao novu vaznu za cvijeće. Inače mi je u mame kuća prepuna cvijeća i nikad ne škodi neka nova posuda za te njene ljubimce. Tako da ako ću praksat i isprobavat nešto novo onda obično njoj nešto radim, jer mama kao mama nikad neće reći da nešto ne valja ili da se njoj ne sviđa. Ona sve to uredno posloži i izloži i ponosi se  = ).
Dakle, radila sam na manjoj staklenci od marmelade. Za baznu boju sam koristila umbru, nakon sušenja sam uz pomoć drvofiksa zalijepila komade maminog veza.
Odrezala sam sa velikog veza dva detalja i njih sam naljepila na suprotne strane. Također sam i preko detalja premazala drvofiks, da ih učvrsti.
Oko navoja za čep sam zaljepila drvofiksom zidarsku špagu.
Nakon sušenja sam se zabavila s bojama. Obožavam boje. Ako sam za išta stvorena onda sam za boja i definitivno imam najgenijalnije zanimanje na svijetu. Koristila sam karmin-crvenu, umbru, zlatnu i srebrnu. Umbru i crvenu sam suhim kistom razmazala cijelom površinom. Na vez sam stavila više crvene. Zatim sam srebrnom lazurno premazala staklene dijelove, a špagu i vez zlatnom lazurom. Nakon sušenja je išlo lakiranje i Voila...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentari:

Objavi komentar

Hvala na komentarima

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Neki moji radovi