Recent Posts

Recent Comments

RSS
Container Icon

Evo ga jedan na brzinu

Potrebni sastojci:
- ljepenka
- skalpel
- ravnalo
- papir
- ukrasni papir za korice 2x
- print papir (po želji)
- drvofiks
- ukrasni papir za unutrašnjost korica 2x
- stege ili kvačice za papir
- bušilica
- traka za uvez
- igla


Priprema: (Prvo pročitajte do kraja...) + dodatne upute
Dugo vremena sam tražila savršen blok za svoje skice. Da je dovoljno velik i da ima mnogo listova a opet da je dovoljno mali da stane u torbu. Također mi nikako niti jedan dizajn nije bio onaj Mr. Perfect. Tako da sam prošlih dana uzela stvar u svoje ruke. Ovako je to izgledalo...
Dimenzije su one koje meni pašu  15x15x3 cm, međutim svatko po svom ukusu radi.
Bacamo se na pripremu...

1. Otkinite dvije ploče ljepenke na dimenzije koje Vam pašu. Uzmite u obzir da će svaka stranica biti u dva dijela (prelamanje). Od oba dijela kidate usku ploču koja će služiti za uvez. Procijenite sami koliko će široka biti uspoređujući je sa drugim dijelom, a nije loše ni količinu papira uzeti u obzir, što je više papira preporučujem širu veznu ploču radi boljeg i čvršćeg uveza (u mene je širina 3,5 cm). Postavite dijelove ljepenke jedan do drugog na sredinu papira (ukrasnog za korice). Premažete korice drvofiksom i okrenete na papir, razmak između dijelova ostavite 5-7mm radi lakšeg otvaranja. Zalijepite korice za papir.




Kutove papira prevrnete unutra pod 90°. Nakon toga prema unutra prevrnete stranice, nakon što su se označile stranice odvrnete ih i premažete drvofiksom, te ponovite način preklapanja. Ovaj postupak ponovite i za drugu stranicu.




Otkinete dva dezena papira ili tkanine (kako Vas volja) dimenzija unutarnjeg lica stranica. Nanesete tanki sloj drvofiksa na dezen i zaljepite na unutarnju stranu. Zatim nekim tupim predmetom tipa ravnala prelomite malo bolje prijelom između dijelova korica, pazite da ne poderete papir.
(rozi sa tirkiznim točkicama je unutarnja strana)


Uzmete količinu papira kojeg ste već odrezali na dimenzije koje pašu uz format korica i postavite snop unutar cijele dužine/širine korica. Sve skupa osigurate da se ne pomiče. Označite na tanjem dijelu korice (veznom) gdje će biti rupe za vez i probušite (ja sam bušilicom to uradila, najlakše je, ali ako Vi nemate izbora možete se poslužiti bušačem papira, al to je bojim se jako nepraktično, a valjda Vam ako ništa susjed ima bušilicu =)).


Nakon bušenja rupa uzmete fin komad trake i provučete (najlakše iglom sa velikom ušicom) na način na koji Vam paše i na koji rupe dopuštaju, zavežete mašnicu ili čvor i Voila


























DA! p.s. ...
Na samom kraju jedan mali dodatak. za bolju čvrstoću stranica. Prije ljepljenja ukrasnog materijala na korice, ja sam lijepila prvo ukrasni papir na print papir, zatim korice na print. Tako su mi korice lijepo čvrste i ne bojim se da će se raspasti, pošto ne znam jeste upoznati sa tim, al ljepenka ima tendenciju ka raspadanju uz pomoć samo male vlage ili jednostavno vremenom se počne listati. A kako sam ja stavila veeeliku količinu papira za skice nisam htjela riskirati.




U principu sam svaki dezen odradila tako da sam prvo print papir premazala s jedne strane, pustila da se osuši...


...smočila vodom dezen pomoću bočica za čišćenje (zakon stvar i uvijek imati jednu čistu obavezno!), posušila lagano između dva čista papira, stavila na ljepljenu stranu printa...


...sve prekrila papirom za pečenje i ispeglala.


Tako sam svaki dezen odradila, unutarnji i vanjski, s tim da sam i korice kad sam lijepila odradila na način peglanja. Fora je ostaviti drvofiks da se dobro pusuši prije peglanja. Također se i stranice unutar bloka mogu ukrasiti ako treba, pa od bloka da nastane fotoalbum... Svakome njegov ukus i potreba.

Duži P.S. od cijelog bloga! Eto ga, uživajte...

Do čitanja

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

9 komentari:

Tatjana kaže...

Ovo izgleda majstorski!Nadam se da te neće uvrijediti ako kažem da je "kao iz dućana"!

Mary Poppins kaže...

hvala =) i nimalo uvrijeđena... dapače... to sam shvatila kao kompliment, "iz dućana ručnih unikatnih radova" =) hvala još jednom

mojemakaze kaže...

Divno, stvarno majstorski!
Izazvala sam te, pa ako želiš svrati do mog bloga da vidiš o čemu se radi :))

mobycat kaže...

I ja moram da upotrebim rec majstorski :) Perfektan i efektan album!

Mary Poppins kaže...

Hvala velika Mobycat. Trudim se =)

Јасна kaže...

Nabasah ovde sasvim slučajno.Divne ideje imaš! Mislim da ću se zadržati... :)

Mary Poppins kaže...

Hvala ti Jasna, bit će mi drago da se zadržiš i da ću imati uskoro nešto novo za pokazati i podijeliti sa vama malobrojnim ali divnim prijateljima

cornella kaže...

Stvarno je krasno urađen... divna ideja! Moraću i ja probati. Hvala!

Mary Poppins kaže...

hvala tebi cornella na posjeti, sretno sa rokovnikom =) nadam se da ćeš uživati praveći ga

Objavi komentar

Hvala na komentarima

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Neki moji radovi