Recent Posts

Recent Comments

RSS
Container Icon

Još uvijek pod snijegom...

Sve sam se nadala da će ova nepogoda i zablokiranost snijegom kratko trajati i da ću krenuti na akademiju, počet ozbiljno pripremat diplomske radove, al ništa od toga. Još sam zatvorena u kuću. Još sam odvojena od grada, a kamo od akademije. Već osmi dan i brojim dalje.
Sama sam sa mamom i tatom, sestra je uspjela doći tek jučer. Nismo ni susjede viđali tako da mi nije ništa drugo ni preostalo već da se bacim na posao. Kad već ne mogu raditi na akademiji mogu onda bar stvarati za sebe i svoje. Ovo je sve nastalo zadnjih dana...

Okvir za fotografije rodici za prvi rođendan


Zidni sat koji je imao glupu plavu platiku okolo dok nije pao meni pod ruke


Rokovnik koji je imao reklamne korice od imitacije kože... sad više nije ružan sad je baš onakav kakav treba biti, fin i praktičan =)



Čak sam i rokovnik koji mi služi za zapisivanje podataka vezanih za diplomski rad uredila:



Kutija koja je bila oronula, tata je našao u radionici gdje je trunula tko zna koliko dugo. Zbrusila, ofarbala, složila mozaik, ocrtala vitice, lakirala i evo ga, mami za nakit:



Orhideja na platnu dimenzija 23,5x17,5 cm



Anđeo za malu rodicu na platnu dimenzija 30x24 cm



Sad kad pogledam što sam sve napravila... bila sam jako produktivna... Svako dobro za neko zlo =)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 komentari:

Biljana kaže...

Zaista si bila marljiva, predivni radovi:-))

Tatjana kaže...

Bogami,pregrš radova.Zadnji,anđeo je prekrasan....

Mary Poppins kaže...

Hvala na pohvalama, trudila sam se =)
@Tatjana: anđeo je za prekrasnu curicu pa je i on morao biti =) hvala

Mary Poppins kaže...

I da, na rokovnicima sam probala Marin savjet za drvofiks. Odlično!

Snežana kaže...

Ooo puno lijepih radova...meni se jako sviđa rokovnik i zadnja slika mi je baš cool :) pusa

Mary Poppins kaže...

Hvala Snežana, trudim se =)

cornella kaže...

I ja sam se zaljubila u ovog anđelka... koja predivna i mila faca!

Mary Poppins kaže...

Joj sa ovim anđelom nikako sreće. Već je treći put restauriram. Stalno je neki problem... Držite mi fige da ovaj put bude zadnji =)

Objavi komentar

Hvala na komentarima

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Neki moji radovi