Recent Posts

Recent Comments

RSS
Container Icon

Samo kratki post da se zahvalim svima koji su posjetili moj blog. Ugodno sam se iznenadila kako me u kratkom vremenu toliko ljudi posjetilo i postalo mi prijatelji, dakle prate me. Možda se čini kao pretjerivanje s obzirom da je do sada samo 63 ljudi posjetilo stranicu i da imam samo 6 članova koji prate ono što pišem, ali s obzirom da sam nova u ovome i tek od neki dan, za mene je to velika stvar. I neka vrsta priznanja za ovo što radim. Hvala vam ljudi puno, divni ste...

Do čitanja...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 komentari:

Biljana kaže...

Bit ce ih jos i vise, samo kreni u posjete i ostavljaj komentare, da te mogu posjetiti:-)

Villa-loredana kaže...

Samo hrabro naprijed, i ne opterećuj se , profaći su takvi, još malo i gotovo, a ti im zapjevaj superkalafragilististic espiralidosus...... Hvala na linku. Momentalno sam i ja manje na blogu, zbog narudžbi (heklera i dobrotvorne svrhe.). Loredana

Objavi komentar

Hvala na komentarima

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Neki moji radovi