Recent Posts

Recent Comments

RSS
Container Icon

Welcome

Sinoć je nastao novi rad.
Trenutno kako je hladno radim u zimskom vrtu jer u ateljeu ne grijem. Međutim, kako imam narudžbu za sliku na formatu 1x1 m trebao mi je štafelaj, pa sam ga sinoć prenijela u zimski vrt. I kako sam pošla po njega nađem jedan komad drveta ispilanog koji se nije osušio kako treba i cijeli se iskrivio i na dijelovima popucao, tako da sam ga bila ostavila sa strane i zaboravila na njega. Nisam htjela ništa raditi na njemu jer ga takvog nisam nikome mogla prodati. I kako sam ga sinoć našla žao mi bilo ostavit ga takvog neiskorištenog i odlučim ga sinoć urediti. Znam da ga ne mogu nikome prodati, dakle ono što radila može biti namijenjeno samo nama u kući. I padnu mi na pamet Tatjanine naplavine i kućice dobrodošlice i pomislim zašto ne bi uradila nešto slično u svom stilu. I tako je nastalo ovo...


Hvala Tatjani na divnim inspiracijama...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 komentari:

Tatjana kaže...

Ovo zaista izgleda divno!Koji brežuljci!!!!!Drago mi je da ti je "nešto"palo na pamet i definitivno je posebno!

Mary Poppins kaže...

Hvala =) to je kuća mojih roditelja i brda iza kuće... =) Trudila sam se da ne bude baš kopija tvojih radova, već samo da uzmem tvoju ideju i dam joj svoj potpis. Ne volim kopiranje.

Bluebell Boo kaže...

tek otkrila tvoj blog, nadam se da čemo se uzajamno posjećivati i inspirirati, prekrasne radove radiš :) :)

Mary Poppins kaže...

Drago mi je Bluebell B. da me ipak jesi otkrila. Hvala na pohvalama i ne sumnjam da ćemo se fino družiti =)

Objavi komentar

Hvala na komentarima

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Neki moji radovi