Recent Posts

Recent Comments

RSS
Container Icon

izazov

Dugo me nije bilo, nagomilale se obaveze na akademiji. Pored toga imam uvijek neku narudžbu (hvala bogu) i tako iz dana u dan prođe vrijeme. Međutim redovno posjetim vaše blogove i pregledam što se radilo. Tako i danas, dođem na svoj blog, malo pršnjuham, kad tamo novi komentar od Moje makaze. I to nisam mogla ignorirat ili reći da ću kasnije napraviti. Ovo je moj prvi izazov i baš mi je to uzbudljivo. Hvala ti Makaze na izazovu. 
Dakle... Pravila su sljedeća:
  • Morate odgovoriti na 11 pitanja vašeg izazivača i postaviti novih 11 pitanja
  • Morate izabrati 11 ljudi i obavijestiti ih da ste ih izazvali
  • Ne možete izazvati osobu koja je vas izazvala
Dobila sam sljedeća pitanja:
1. Kada ste prvi put došli na ideju da otvorite blog?
Slučajno sam prije par mjeseci tražeći neke ideje za rokovnik koji sam radila naletila na Edin blog. Jako mi se svidjelo što radi i svidjela mi se ideja pokazati svoje radove drugima i eventualno pomoći nekome sa idejama ili tehničkim izvedbama.
2. Koliko vremena je prošlo dok tu ideju niste sproveli u delo?
Ne puno, svega koji tjedan
3. Da li ljudi iz vašeg okruženja znaju da pišete blog?
Da, oni koji to treba da znaju =)
4. Koliko vremena vam oduzima pisanje bloga?
Ovisi o čemu pišem. Nekada 10-20 minuta, nekad i satak vremena
5. Da li ste lično upoznali neku osobu iz blogosfere?
Ne, al volila bih neke
6. Da li govorite neki strani jezik (navedite koji)?
Pa, najbolje engleski, pored toga znam nešto malo njemačkog, jako malo a u gimnaziji sam i latinski učila, još ga se sjećam. Je li se to računa? =)
7. Da li imate kućnog ljubimca?
Da, Kaspera zlatnog retrivera
8. Da li studirate (ili ste sudirali) i šta?
Akademiju likovnih umjetnosti, slikarstvo, evo još 2 mjeseca i gotova =((
9. Šta ste kao dete želeli da budete kad porastete? :)
Ajme, ja sam bila klasična curica, htjela sam biti balerina al nisam nikad ni probala. A kad su mi rekli da ću kad izrastem imati preširoke bokove za balerine =)) prebacila sam fiksaciju na slikarstvo =)
10. Omiljena emisija ili crtani film iz detinjstva?
Smogovci!!!
11. Kada i kako ste zaradili prvi novac?
 Sezonski u knjižari... daaaavno =)

Izazivam:
2. Mare
10. Oblak

A pitanja na koja odgovarate su:
1. Najdraža osoba na svijetu, ona koja te sasluša bez kolutanja očiju i nasmije u pravoj sekundi?
2. Najbolji savjet koji si dobila i od koga?
3. Čitate? Što? Neka preporuka?
4. Gdje stvarate, imate li stalni radni kutak?
5. Jedna stvar koju u ovom životu nećete vjerojatno nikad ostvariti a voljeli bi?
6. Da li postoje bloggeri s kojima ste posebno prisni, koje eventualno znate i uživo?
7. Zašto se bavite time čime se bavite? Ne zanima me ono od djetinjstva priča, već zašto se stvarno i iskreno bavite time?
8. Da li uspijete unovčiti svoj hobi?
9. Vaš najbolji uspjeh u životu?
10. Na što ste ponosni?
11. Da možete na jedan dan biti nešto ili netko drugi što bi bili?

Sudjelovanje naravno nije obavezno, svatko po svojoj volji =)
Uživajte

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 komentari:

tina kaže...

e jesu me krenuli izazovi :)) na neka će pitanja bit malo teze odgovorit :(

Biljana kaže...

Hvala draga na izazovu, u nekoj sam guzvi, molim te, nemoj se ljutiti, ako ne odigram:-))

Mary Poppins kaže...

Nije uopće obavezan odgovor. Slala sam zahtjev ljudima koje najčešće čitam i koji su mi najzanimljiviji, a pitanja i odgovori su po vašoj volji =)

kaća kaže...

hvala ti najljepsa,od srca,pitanja su ti bas pravi izazov,odlicna:))
blog ti je super,prepun dobrih savjeta i lijepih uradaka,sve pohvale!!!

Mary Poppins kaže...

Hvala imenjakinjo na pohvalama =)

Villa-loredana kaže...

Prihvaćam izazov, sory što tek sada odgovaram, ali sam weekend provela u Munchenu, i onda odmor i sređivanje dojmova. Hvala još jednom Loredana.

Mary Poppins kaže...

Fino, znači odmaralo se... odlično =)

Objavi komentar

Hvala na komentarima

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Neki moji radovi