Recent Posts

Recent Comments

RSS
Container Icon

Energija +

Znate onaj osjećaj kada ste cijeli dan puni i nitko vam ništa ne može? Ni jedna loša vijest vas ne može "spustiti"... Moj jučerašnji dan je bio takav. A recept za to?
Tako smiješno jednostavno...
Ustala sam se malo ranije nego inače, a kako sam kraju sa narudžbama mogla sam sebi priuštiti koji sat besposlenosti. Proces punjenja je ovako izgledao: ustala, sredila se (ne ono "za grad" sredila =), znate što mislim =)), napravila se kavica, sokić, izvadilo se rashlađeno voće (prva godina da su nam kajsije rodile pa smo svi u kući nezasitni =)), sve se stavilo na šareni cvjetni pladanj, ponijela se knjiga koju sam milijun puta pročitala al me svaki put nekako dovede u neko nasmijano stanje duha, namjestila ležaljku u prošaricu ispod voćke, vrtni stolić pokraj, na njemu svi mali užici, slamnati šešir na glavi i to je to. Čitala se knjiga, pila se kava, upijalo (ne sunčanje, nego energija) se sunce, promatralo se gonjanje leptira po vrtu, moj kolega Kasper kraj mene... I to je to. Moj recept za dobar dan i za punu energiju.
Nekada me čude ljudi koji su izgubili ili nikad nisu ni imali osjećaj za užitak. Ja sam osoba kojoj po samom svom karakteru malo treba. Živim u svom svijetu kojeg oblikujem tako da me ispunjava i usrećuje. Ne trebaju mi skupa putovanja, markirana odjeća i blješteći nakit da mi izvuku osmjeh. Takva sam osoba da više cijenim stvari koje me iznutra ispune, sva ta šljašteća "šminka" je po meni jednokratna. Puno su mi vrjednija sjećanja provedenog dana sa obitelji na pikniku, igranje odbojke sa sestrom u bazenu, pijuckanje domaćeg soka ispod voćke, uređivanje vrta, šišanje ruža... Volim u svoje dane unositi te male radosti jer smatram da su upravo te sitnice ono što nam obogaćuje živote.
Kada se izgube smjernice za sreću ne ostaje nam puno. Onda je svakodnevica ispunjena samo bolestima, režijama, problemima sa posla, manjkom vremena, televizijom, izležavanjima...
Najbolja stvar koja mi se dogodila u životu je ta što sam ovako mlada uspjela postati svjesna "malih tajni modernog društva" i ne namjeravam se nikada odreći tih sitnih užitaka.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentari:

Objavi komentar

Hvala na komentarima

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Neki moji radovi