Recent Posts

Recent Comments

RSS
Container Icon

Novi izgled

Malo osvježenja na blogu.
Sjedim za računalom i tražim ideje (nova narudžba u pitanju =)) i onako, umjesto da radim ono što moram, što će donijeti nove materijalne stvarčice u atelier i prodajni asortiman... neeeee, moje misli moraju odvrludati na drugu stranu. Svaki put ista priča. Al dobro, sredila sam blog, bar dizajn ako ne novi (kvalitetan) post. I tako i tako odavno nije bilo nikakve pažnje vrijedne aktivnosti od mene, samo obećanja. Znam znam... Užasna sam i lijena sam i potpuno sam se povukla u moj podrumčić i samo radim a nigdje ništa ne izlazi na svjetlo dana. Al stvarno ima toga dosta... Samo da se natjeram sjesti za računalo i izgubiti malo više dana na glupo sporo postavljanje slika... Nešto mi to nikako nije drago. Voljela bih kad bi postojao način da to ide metodom: puf!-i tu je. Pogotovo što sam ovih "slobodna od fakulteta" dana u strci. Ovaj tjedan moram završiti sve te narudžbe tako da što prije mogu via Dbk svom dragom. Koliko god me se neke od vas dama poželjele mislim da je on ipak u maloj prednosti =)
Međutim, potrudit ću se da do tada nadoknadim svo izgubljeno blog-vrijeme


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentari:

Objavi komentar

Hvala na komentarima

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Neki moji radovi